torsdag den 14. maj 2015

Trods en øm næse

Jeg gennemgik en mindre operation i går. Næselægen fjernede en polyp-lignende ting i det venstre næsebor (min kone kaldte det en "gammelmandshudflap"). Det var en ret enkel og ufarlig operation, men næsen er et ømfindtligt sted. Det værste var ikke selve operationen, men da lægen lagde bedøvelsen. De stik gjorde pokkers ondt! Endvidere er det åbenbart svært at manøvrere rundt med nål og tråd derinde, for hun kom i hvert fald til at stikke mig lidt i skillevæggen mellem næseborene, hvilket bestemt også kunne mærkes!

Men operationen gik fint - og patienten overlevede! Næsen er dog ret så øm, og i går gjorde det faktisk pænt ondt. Men jeg er jo en tapper mand!

Lægen sagde, at jeg skulle holde mig i ro et par dage og undgå hård motion. Men det pæne vejr i dag skulle naturligvis udnyttes, så Fruen og jeg travede 10 km ad en velkendt rute. Også denne gang havde jeg den tunge opbakning samt gangstavene med. Det var rart at have Fruen med; hun klarede turen fint med sin kasket og vi nød bedste det sidste af forårsblomsterne i løvskoven.

Læserne ønskes en fortsat god Kristi Himmelfarts-ferie!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar