lørdag den 2. maj 2015

Styrketræning klaret

Jeg har jo lovet mig selv at gennemføre mit styrketræningspas mindst en gang om ugen, og da det var lige præcis en uge siden sidst, så var det vel meget passende at begive sig ned i motionscentret denne lørdag eftermiddag. Fruen fik sin motion ved at drøne rundt med græsslåmaskinen - hun er ved at være i fuld vigør igen!

Jeg var næsten helt alene i centret - der var blot en far og hans datter tilstede - faderen trænede og datteren kiggede på sin tablet. Efter en tid forsvandt de også, og jeg var derefter helt alene og kunne passe mig selv.

Fodboldbanerne ved Herlufmagle Hallen er i øvrigt særdeles velbesøgte lige nu, især efter at den nye kunstgræsbane er kommet til - det vrimlede med fodboldspillere, trænere, tilskuer - og endvidere en masse biler! Men herligt at der er liv i byen!

Kunstgræsbanen ved Herlufmagle Hallen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar