mandag den 25. maj 2015

Pinsevandring

Selv om Pinsen har stået i restitutionens tegn, så fik jeg dog alligevel her 2. Pinsedag "klemt" en 25 km træningstur ind. Fruen kørte mig op til mit arbejde, hvor jeg skiftede og begav mig hjemad. Turen gik over Sigersted, Vrangstrup, Tyvelse og Glumsø, før jeg efter knap 5 timer nåede hjem.

Jeg havde stor rygsæk på (ca. 8,5 kg) og gik med stave, men tog det meget roligt, hvilket man jo også kan se af tiden. Der er stadig træthed at mærke, især i læggene, men ellers gik det relativt fint.

Til gengæld skal jeg til at have mig en ny mobil - der er alt muligt i vejen med den gamle. I dag lukkede den ned ca. halvvejs, og ville ikke starte op igen.

Vejret var fugtigt og gråt, og det støvregnede de første to tredjedele af turen. Først efter Glumsø blev det rigtig pænt, og vandringen sluttede i letskyet vejr. Fruen havde ellers været lidt bekymret, idet regnen stod ned i stænger i Herlufmagle - men der var jeg altså lidt mere heldig!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar