mandag den 11. maj 2015

Mandag aften

Det har været en rigtig flot aften - vejret har vist sig fra sin allerfineste forårsside. Jeg har haft en udmærket dag på kontoret med et par møder samt erhvervet tre tomatplanter, som forhåbentlig vil give en del velsmagende frugter i haven.

Fruen hentede tomaterne og kørte dem sikkert hjem, mens jeg begav mig ud på landevejen. Det flotte vejr blev udnyttet til en 25 km træningsvandring. Det var samme tur, som jeg gik for ca. halvanden uge siden, og som du kan læse om i dette blogindlæg.

Du kan se billeder fra turen herunder:


Gennem Ringsteds villakvarterer.

Dagmarskolen - en af de store skoler i Ringsted Kommune.

Så er Ringsted lagt bag mig.

Raps eller Sennep blomstrer.

Ingen vandring uden mindst én jernbanepassage.

Flot udsigt fra landevejen.

Køerne nyder det friske græs.

Kodriver i blomst.

Shelteret ved Vrangstrup i baggrunden.

Tyvelse Kirke.

Flot solnedgang lidt før Glumsø.

Spændende ugle-træfigur.

På vej ind i Glumsø.

Og på vej ud af Glumsø.

Blomstrende Syrener.

Rådyr på sikker afstand af mig.

Det bakkede Øst-Danmark.

Hjemme i Herlufmagle - før det er blevet mørkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar