fredag den 1. maj 2015

Med rygsæk og stave

Det har været et underligt vejr i dag. Da vi vågnede i morges, var strømmen gået på grund af tordenvejr et eller andet sted i nærheden. Og hele dagen har det været bygevejr.

Jeg havde egentlig ikke lyst til at gå udenfor, men da det klarede lidt op sidst på eftermiddagen, besluttede jeg mig for alligevel at gå en træningstur. Jeg bestemte mig for at gå med stor rygsæk og gangstave. Hvis jeg skal gå nogle solovandringer over flere dage med udendørs overnatning her til sommer, så er jeg jo nødt til at træne lidt med fuld oppakning. Helt fyldt blev rygsækken dog ikke, men jeg fik alligevel vægten op på ca. 7 kg - det måtte være nok til årets første tur med den store rygsæk.

Jeg gik 10 km igennem Stenskoven og det gik ganske fint. Tempoet var roligt, ikke meget over 5 km i timen. Selv vejret blev efterhånden fint og solen tittede da frem. Og turen blev ikke ringere af, at Fruen gik mig i møde - rart at se hende i bedring efter sin sygdomsperiode!


Rygsæk og gangstave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar