fredag den 24. april 2015

Hjem igen!

Ja, jeg skal jo hjem fra arbejde hver dag - og især da når det er weekend! Så jeg gentog vandreturen fra i tirsdags, hvor jeg også gik de 19 km fra Ringsted over Sandby til Herlufmagle.

Selv om ruten næsten udelukkende er på asfaltveje, er det en ganske flot tur. I dag startede vejret lidt skyet og diset, men omkring halvvejs kom solen frem og det blev rigtig lunt.

God weekend til alle!

Du kan se billeder fra min tur herunder.

Arbejdet er lige forladt!

Ringsted Station. 
På vej mod Høm.

Lige før Vetterslev.

Åen gennem Vetterslev.

Vejen mod Tyvelse.

Sandby i det fjerne.

Lige efter Sandby.

Vejen parallelt med den befærdede landevej mellem Ringsted og Næstved.

Og her er jeg så nået ud på selve landevejen mod Herlufmagle og Næstved.

Møllen ved Herluflille.

Landevejen - Herlufmagle kan svagt anes i det fjerne.

Herlufmagle Hallen - turen er ved at være slut.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar