onsdag den 1. april 2015

En ny start

Vi er gået ind i en ny måned, og det må være tid til, at jeg starter på en frisk med hensyn til min træning. Heldigvis er min grundform vist stadig fin - der var i hvert fald ingen problemer med at gennemføre min faste løbetræning i motionscentret her i eftermiddag. Jeg har stadig lidt problemer med bagsiden af venstre lår, men det er da ikke blevet værre på det seneste.

I øvrigt havde jeg en mindre behagelig oplevelse i nat. Jeg vågnede og skulle vende mig i sengen. Idet jeg drejede mig, gjorde jeg på en eller anden måde en forkert bevægelse med mit venstre ben. Det resulterede i en pludselig og særdeles smertefuld krampe i venstre læg. Jeg måtte op og lave nogle strækøvelser, før jeg kunne falde til ro igen. Også i dag har jeg været øm i læggen - det føles ligesom en forkrampet muskelknude i læggen. Men jeg kunne da løbe uden de helt store vanskeligheder.

Alle læsere ønskes en rigtig god påske!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar