søndag den 19. april 2015

10 km

Overskriften viser den distance, jeg tilbagelagde på løbebåndet i fittnesscentret i eftermiddag. Vejret var godt nok stadig flot, men jeg vurderede, at benene havde godt af det relativt bløde underlag på båndet.

Distancen tog en lille times tid, hvor jeg først gik et par minutter for lige at få varmet kroppen lidt op. Derpå blev farten sat op til 9 km og kort efter til 10 km i timen. Jeg skiftede herefter mellem 10 km og 10,5 km i timen, og varierede hældningen på båndet mellem 1 og 3%. Alt dette for at få variation i træningen, så benene ikke blev udsat for den samme belastning hele tiden.

Træningspasset forløb ganske udmærket, og det er virkelig rart at mærke, at baglåret ikke generer helt så meget mere. Det eneste klagepunkt var, at min mobil vist kører på sidste omgang - den bruger strøm meget hurtigt og låser ofte. Jeg må vist til at overveje at anskaffe mig en ny - men det er lidt ærgerligt, da den nuværende Samsung kun er et par år gammel.

Jeg var i øvrigt næsten alene i centret, da jeg startede træningen i dag, og da timen var gået, var jeg den eneste der var tilbage!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar