tirsdag den 21. april 2015

Hjem fra arbejde

Jeg er ikke lige nu motiveret til at gå de helt lange træningsture, men trænes skal der, hvis jeg skal gå de lange vandringer til sommer. Så jeg må jo finde på forskellige tricks, så jeg kan lokke mig selv ud på landevejen!

I dag besluttede jeg mig for at gå hjem fra arbejde. Det er helt fantastisk forårsvejr i disse dage og det er jo også lyst til et godt stykke ud på aftenen. Så jeg havde taget vandretøjet med på job og skiftede til det ved 18-tiden. Kort efter begav jeg mig af sted på de 19 km fra arbejdspladsen hjem til Herlufmagle. Solen skinnede fra en skyfri himmel og det var ganske lunt. Jeg havde kun en træningstrøje på og først på de sidste 5 km kom den gule refleksvindjakke på.

Alt i alt en rigtig god tur, som tog godt 3 timer - det er ikke sidste gang i dette forår, at jeg vandrer hjem fra job!

Småvejene ved Sandby en flot forårsaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar