lørdag den 1. november 2014

25 km på landevejen

Fruen skulle til et formiddagsarrangement i Roskilde, så jeg benyttede lejligheden til at få et lift til Ringsted, hvor jeg efter en kop kaffe og en ostemad begyndte lørdagens træningstur på ca. 25 km. Vandringen gik fra Ringsted via Skellerød, Sigersted, Vrangstrup, Tyvelse og Glumsø til hjemadressen i Herlufmagle. Godt 4 timer tog turen, hvilket inkluderede et par raster samt et toiletbesøg på shelterpladsen ved Vrangstrup.

Vejret var pragtfuldt - lidt diset til at starte med, men efterhånden som solen trængte igennem, blev det flot og meget lunt efterårsvejr. Jeg var iført lange tights, træningstrøje og gul vindjakke, hvilket næsten blev for varmt. Det var godt, at jeg ikke også have hue og vanter på! Til gengæld blev solbrillerne taget i brug!

Jeg kunne godt mærke, at det var halvanden måned siden, jeg havde gået mere end 20 km i et stræk - benene var trætte mod slutningen. Derfor var det rart at komme hjem og få lidt mad og et par kopper varm kaffe!

Formiddagsdis syd for Ringsted

Ingen kommentarer:

Send en kommentar