tirsdag den 25. november 2014

Manglende disciplin!

Jeg elsker jo at vandre og løbe - hvorimod jeg absolut ikke bryder mig om styrketræning. Men jeg ved jo, at jeg er nødt til at træne hele kroppen, så jeg ikke risikerer at rende ind i skader. Jeg havde derfor planlagt en styrketræningsession i motionscentret i dag, men da jeg sidst på eftermiddagen kom derned, så havde jeg meget mere lyst til at løbe på løbebåndet! Båndet var meget mere tillokkende end kondicykel, håndvægte og maskiner.

Så løbetræning blev det til - samme pas som søndag, dvs. 20 minutters løb "i midten" og 10 minutters rask gang i hver ende - i alt 40 minutter. Og jeg huskede skam at slutte af med strækøvelser!

Men i morgen skal jeg nok få afviklet et styrketræningspas - det lover jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar