onsdag den 3. december 2014

Vinteren er startet!

Vi er gået ind i december måned - julemåneden - og dermed er vinteren kalendermæssigt startet. Det kan så sandelig også mærkes på vejret udenfor, idet kulden virkelig har holdt sit indtog. Heldigvis har jeg mit gode motionscenter og har ingen skrupler ved at henlægge konditionstræningen til løbebåndet.

I dag blev en gentagelse af søndagstræningen, og hvis jeg skal pensle det ud, så så hele passet således ud:

  • 2 min gang - 6 km/timen og 1% hældning
  • 3 min gang - 6,5/timen og 1% hældning
  • 5 min gang - 7 km/timen og 1% hældning
  • 5 min løb - 9 km/timen og 1% hældning
  • 13 min løb - 10 km/timen og 1% hældning
  • 2 min løb - 12 km/timen og 1% hældning
  • 3 min løb - 10 km/timen og 1% hældning
  • 5 min gang - 7 km/timen og 1% hældning
  • 4 min gang - 6,5 km/timen og 1% hældning
  • 1 min gang - 6 km/timen og 0% hældning

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg lige var nødt til at holde en pause midt i det hele, da toilettet kaldte - men 43 minutter i alt er vel godkendt?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar