tirsdag den 23. december 2014

Ny øvre grænse

Ja, så nåede jeg endnu et mål i min løbebåndstræning. Nu er jeg oppe på en halv times sammenhængende løb, med ti minutters gang i begge ender - altså i alt 50 minutters træning på båndet - herunder 3x2 minutter med 12 km i timen. Og det ser ud til, at benene kan holde til det.

Nu holder jeg mig på den træningsmængde to gange om ugen i den næste måneds tid. Dels fordi jeg starter til spinning midt i januar - jeg har meldt mig til en times spinning via Ringsted Kommunes Motionsklub. Og dels fordi Fruen og jeg tager en uge sydpå - til Kap Verde. Der skal jeg naturligvis også træne; der er et fint lille motionscenter, som jeg også benyttede, da vi var der tidligere i 2014. Men dernede er der også mulighed for at svømme og gå ture på stranden og i de store klitter. Så der bliver andre muskelgrupper brugt - og desuden er der lys, sol og varme. Det bliver herligt!

Og så skal jeg naturligvis videre på Sjællandsleden - jeg har som mål at have gået alle 650 km inden aprils udgang. Foreløbig har jeg rundet de 100 km, så der er meget at se frem til!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar