mandag den 15. december 2014

En normal mandag

Julen nærmer sig med hastige skridt. Det bliver herligt med nogle fridage i familiens skød med god mad og drikke. Jeg har følt mig lidt halvsløj de sidste par dage, så jeg har besluttet ikke at øge løbedistancen i denne uge, men holde fast ved det træningspas, som jeg udførte i sidste uge.

Det betød gang-/løbetræning i motionscentret her til aften, mens Fruen spjættede rundt i sin Zumbatime. I alt fik jeg klaret 26 minutters løb og 20 minutters rask gang på løbebåndet - og det gik vist rimeligt!

Jeg har i øvrigt meldt mig til spinning i det nye år. Ringsted Kommunes Motionsklub udbyder forskellige muligheder for holdtræning. Herunder altså en times spinning hver tirsdag fra 16:30 til 17:30. Jeg har prøvet det før, og jeg kan love, at det er hård pulstræning - og nok noget jeg trænger til!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar