fredag den 26. december 2014

I denne søde juletid

I julen er der intet problem med at indtage kalorier nok - det kniber mere med at få dem forbrændt igen!

I går fik jeg dog gået en lille tur på 5 km i omegnen af Herlufmagle og i dag var Fruen og jeg så i motionscenteret. Vi var helt alene dernede, bortset fra en ung knægt der kom, da vi var halvvejs gennem vores program.

Fruen fik både trænet på crosstraineren, jogget på løbebåndet og roet i romaskinen, men jeg fik gennemført mit løbetræningsprogram på 50 minutter. I detaljer ser det således ud:

  • 2 min - 6 km/timen - 1% hældning
  • 3 min - 6,5 km/timen - 1% hældning
  • 5 min - 7 km/timen - 1% hældning
  • 5 min - 9 km/timen - 1% hældning
  • 13 min - 10 km/timen - 1% hældning
  • 2 min - 12 km/timen - 1% hældning
  • 2 min - 10 km/timen - 1% hældning
  • 2 min - 12 km/timen - 1% hældning
  • 2 min - 10 km/timen - 1% hældning
  • 2 min - 12 km/timen - 1% hældning
  • 2 min - 10 km/timen - 1% hældning
  • 5 min - 7 km/timen - 1% hældning
  • 3 min - 6,5 km/timen - 1% hældning
  • 1 min - 6,5 km/timen - 0% hældning
  • 1 min - 6 km/timen - 0% hældning

Således vel overstået kunne vi begive os hjem og sætte os til bordet til vores egen lille private julefrokost!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar