onsdag den 29. oktober 2014

Kondicyklen

Da vi for snart en hel del år siden flyttede til Herlufmagle, fik vi langt mere plads end tidligere. Dermed blev der bl.a. også mulighed for at anskaffe en motionscykel. Den er nu placeret i den ene ende af huset, hvor den rimelig tit bliver anvendt. Jeg kan egentlig bedre lide at køre på en rigtig cykel i det fri, men den mountainbike jeg har, har de sidste par år givet nogle ryg- og skulderproblemer. Det ender nok med, at jeg må investere i en ny cykel - men det bliver tidligst til foråret!

Men som sagt, så anvender vi kondicyklen regelmæssigt, og i dag kørte jeg en god halv times tid med varierende belastning - nok til at jeg fik sved på panden! Jeg kører som regel med ghettoblasteren skruet godt op - i dag var det Fleetwood Mac´s album fra 1987: Tango in the night, der kom ud af højtalerne. Måske ikke ligefrem spinningsmusik, men dog god gedigen pop fra de glade firsere - og da jeg var alene hjemme, kunne jeg uhindret skråle med!

Husets kondicykel - ikke ligefrem nyeste model, men dog ganske udmærket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar