søndag den 5. februar 2017

Pilger-bloggen genoplives!

Jeg startede Pilger-bloggen i efteråret 2014 - helt præcist den 15. oktober.

Formålet med bloggen (et formål som stadig gælder) var at berette i ord og billeder om vandringer og træningsture i Danmark og i udlandet, ligesom det var tanken at lave indlæg om træning. skader, ernæring, udstyr og meget, meget mere - samt ikke mindst at dele mange af de tanker, jeg gør mig under de lange ture på landevejene og i de smukke landskaber, jeg passerer på min vej!

I løbet af lidt mere end et år fik jeg lavet i alt 192 indlæg, før jeg i slutningen af 2015 stoppede. Jeg havde stadig meget at berette, men var kørt lidt træt i blogskriveriet. Bloggen blev derfor sat på pause på ubestemt tid.

Det er ikke fordi, jeg ikke har gået vandringer i 2016 og jeg har da også både trænet og haft skader - så der har været masser af mulige emner at skrive om. Og en del af begivenhederne fra min vandreverden i 2016 skal jeg nok dele i den kommende tid!

For nu har jeg fået mod på at blogge igen - og desuden har jeg fået nogle (for mig i hvert fald!) spændende vandre-idéer, som jeg gerne vil dele med læserne. Så stay tuned, når Pilger-bloggen nu vækkes til live igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar