tirsdag den 7. februar 2017

Hvad jeg lavede i 2016

Selv om der ikke kom blogindlæg i 2016, fik jeg alligevel vandret en del. Tre emner skilte sig ud:

1) Forårsvandring Puttgarten - Celle

I den første uge af maj gennemførte jeg årets længste vandring. Den gik fra Puttgarten og ned til den tyske by Celle. Turen varede godt og vel 8 dage og distancen blev på hele 365 km - det længste jeg nogensinde har gået. Jeg vil fortælle mere om denne tur i kommende blogindlæg.


2) Efterårsvandring Friedrichstadt - Gluckstadt

I de sidste dage af oktober gik jeg en lille 3 dages vandring på godt 100 km. Denne vandring vender jeg også tilbage til i senere blogindlæg.



3) Stafet For Livet

Stafet For Livet er et døgn, hvor der sættes fokus på kræftsagen, kæmper sammen og fejrer livet. Det er en anledning til at mindes dem, vi har mistet, og give håb til dem, der kæmper. Stafet For Livet er fællesskab, oplysning og indsamling i kampen mod kræft. Jeg deltog i 2016 i 2 udgaver af Stafet For Livet - henholdsvis i Ringsted og i Haslev. Begge gange gik jeg mere end 60 km. Jeg skal nok også berette om dette i flere blogindlæg i den kommende tid.

 
 

Alt i alt har 2016 været et begivenhedsrigt vandreår. Der har også været andre ting, men ovenstående 3 emner og alt mulig andet skal jeg komme tilbage til - håber du vil læse med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar