fredag den 9. januar 2015

Weekend efter en hård uge

Så er den første arbejdsuge i det nye år slut. Det har været en hård uge for mig, bl.a. på grund af min projektlederuddannelse som blev afsluttet onsdag, samt den forestående ferie med Fruen, som jeg er ved at gøre klar til. Derfor har der heller ikke været så megen tid til motionen, men i dag nåede både Fruen og jeg da i motionscentret - jeg til min 50 minutters løbebåndstræning, og Fruen til 40 minutters bakketræning på løbebåndet lige ved siden af mit.

Jeg starter i øvrigt på spinningstræning på tirsdag og var i dag lige forbi det motionscenter i Ringsted, hvor denne træning skal foregå. Jeg har nemlig ingen cykelsko og skulle høre, om jeg kunne leje sko i centret. Det kunne jeg godt og det koster kun 15 kroner pr. gang - herligt!

I skrivende stund raser stormen over Danmark, men jeg har lovet mig selv, at jeg i morgen SKAL vandre på Sjællandsleden - BASTA!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar