tirsdag den 20. oktober 2015

Rutine

Jeg ved ikke, om jeg allerede har nævnt den, men på min "vandring" på nettet efter spændende blogs er jeg stødt på en rigtig god blog. Den hedder The Big Trip ... an outdoor life hiking, cycling and paddling, og er skrevet af en tysk kvinde, Christine, som bruger hele sin tilværelse på at vandre, cykle og ro kano. Hun har bl.a. gennemført en masse af de lange, "klassiske" vandreruter og finder stadigvæk nye udfordringer. Hendes navn blandt de sejeste vandrere er German Tourist og bloggen, som strækker sig tilbage til 2008, er absolut et "must" for langdistancevandrere. Læs bloggen her.

Min egen træning forløber stille og roligt - meget stille og roligt! I den forløbne uge har jeg været 3 gange i motionscentret. Alle gangene er det blevet til 45 minutters træning på løbebåndet efterfulgt af lidt stretching og en smule styrketræning. Ingen vandreture - det er simpelthen for koldt og gråt. Men fra november må jeg få gang i vandrebenene igen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar