torsdag den 22. oktober 2015

Dårlig mave

Det blev ret sent i dag, før jeg nåede hjem efter arbejde. Klokken var over halv seks, og det var så småt begyndt at blive mørkt. Jeg vurderede, at det ville tage for lang tid, før jeg fik klædt om og nåede ned i motionscentret, hvilket ellers var planen.

Derfor besluttede jeg mig for at tage en udendørs joggingtur rundt om Gelsted, en strækning på godt 5,5 km. Jeg fik klædt om og kom af sted, men allerede efter 1 km mærkede jeg begyndende mavekramper. Jeg overvejede at vende om, men besluttede at fortsætte - den slags har jeg jo prøvet før og ofte går problemet over af sig selv. En sjælden gang bliver det dog bare værre og værre - og det her var en af de gange! Jeg prøvede ved tankens magt at holde ud, til jeg var nået hjem, men lige udenfor Herlufmagle måtte jeg give fortabt. Jeg spurtede ind i buskene ... hvilket jeg måtte gøre hele to gange! Der kommer sikkert en masse Skvalderkål, så man kan se, hvor jeg har været! Da jeg var færdig, joggede jeg det sidste stykke hjem.

I øvrigt løb jeg for første gang i dette efterår i lange tights - temperaturen var høj nok, til at jeg kunne have løbet i shorts, men jeg valgte altså de lange bukser.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar