torsdag den 24. september 2015

Træning om efteråret

Det er blevet rigtig efterår nu - selv om temperaturerne kan snige sig op på 17-18 grader, så kan man godt mærke køligheden. Dagene er også blevet kortere - nu er det næsten mørkt, når man står op om morgenen.

Derfor er størstedelen af min træning nu også lagt indendørs. I denne uge har jeg haft tre træningspas:

Mandag var jeg i motionscentret og trænede 45 minutter på løbebåndet. Jeg varmer op med 10 minutters gang med op til 7 km i timen. Derpå løber/jogger jeg en halv time, og derefter afslutter jeg med 5 minutters gang. I mandags var Fruen til zumba, og derfor havde jeg tid til lidt styrketræning også.

Tirsdag fandt jeg vores gamle motionscykel frem og kørte en halv time på den. Jeg kunne godt mærke, at jeg ikke havde cyklet i lang tid, så sveden kom frem på panden!

I dag tog jeg så igen et 45 minutters pas på løbebåndet - samme omgang som mandag.
I morgen har jeg flexfri - og jeg har planer om at gå en lang træningstur!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar