torsdag den 3. september 2015

Hverdage

Sommeren er slut - det er i hvert fald blevet væsentligt køligere i vejret. Ferietiden er også forbi - jeg var så "heldig" at have to sommerferier i år: først 3 uger i juni sammen med Fruen og derpå 2 uger i august, hvor det kun var mig, der holdt fri.

Så det er altså blevet hverdag, også når det gælder træningen. I går (onsdag) gennemførte jeg mine sædvanlige tre kvarters træning på løbebåndet. Jeg løber en halv time i træk og varmer op med rask gang. Til slut er der fem minutters "afjogning" (som er rask gang!) og strækøvelser. Det fungerer egentlig ganske fint og der er ikke tegn på skader, bortset fra lidt ømhed i knæ og achillessene en gang imellem. Men absolut ikke på det smerteniveau, som jeg tidligere har oplevet.

I dag var jeg nede i motionscentret og lave styrketræning. Det er en tid siden sidst, og det kunne mærkes i musklerne. Jeg må nok være lidt mere disciplineret med min styrketræning, så jeg undgår skader. Lidt udsatrækning samt balanceøvelser på vippebræt blev det også til.

I morgen er det planen, at jeg skal gå en 25 km træningstur hjem fra arbejde - så det kommer bloggen i morgen nok til at handle om - stay tuned!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar