lørdag den 19. september 2015

En stille uge

Endnu en uge er gået af efteråret - og endnu en uge er forløbet, hvor jeg kun har fået trænet sporadisk. Tre træningspas er det dog blevet til:

Tirsdag: En rolig 5 km jogging på løbebåndet i motionscentret. Jeg var stadig træt og øm efter lørdagens vandring i Jylland, så den forventede løbetur blev det så sandelig ikke til. Fruen traskede på sit løbebånd lige ved siden af mit.

Torsdag: Det var ganske udmærket vejr, så mens Fruen var til massage, så tog jeg en løbetur rundt om Gelsted. Det blev til 5,5 km på ca. 31 minutter, hvilket svarer til en gennemsnitsfart på ca. 10,5 km i timen. Det var væsentligt hurtigere end det føltes, og viste at jeg faktisk er i ganske ok form. Så blæse være med, at kroppen knagede og knirkede!

Lørdag: 20 km træningsvandring fra Herlufmagle til Næstved og retur. Vejret vare flot, så min gule træningsjakke røg hurtigt. Ellers en stille og rolig travetur - det hele tog lidt over 3 timer. Og så kunne weekenden fortsætte!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar