mandag den 7. september 2015

Efterår - og en ny udfordring

Det er godt nok blevet efterår! Denne weekend har budt på blæst og kraftige regnbyger. Temperaturerne har måske nok været omkring de 15 grader, men det har føltes meget efterårsagtigt og slet ikke lunt. Absolut et vejr, der ikke indbyder til udendørs sysler.

For mit vedkommende har det også betydet, at jeg ikke har været på en lang træningstur denne weekend, hvilket ellers var planen. Jeg nøjedes med en god times bakketræning i går på løbebåndet i det lokale motionscenter. Jeg må åbenbart være i dårlig form, for en stigningsprocent på 15 gav da sved på panden!

Men jeg har givet mig selv en ny udfordring! Om mindre end tre uger vil jeg (igen) forsøge at sætte ny personlig distancerekord. Det første forsøg var godt, men ikke tilstrækkeligt, læs om det her og her. Måske var mine forventninger for høje, hvem ved? Men jeg er begyndt at tænke over, hvordan jeg kan slå min gamle rekord på 120 km non-stop. Så følg med her på bloggen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar