søndag den 16. august 2015

Weekend-træning

Halvdelen af min "anden" sommerferie i år er nu gået. Vejret er stadig meget lummert, og natten til lørdag fik vi tordenvejr og derudover kom der også nogle gevaldige regnbyger i løbet af lørdagen (i øvrigt var det Fruens fødselsdag, så helt sød har hun nu nok ikke været i det forløbne år!).

Lørdag eftermiddag var jeg i centret og klarede 5 km på løbebåndet - skiftevis gang og løb. Det tog godt 37 minutter og jeg var gennemblødt af sved bagefter - sommerlummerheden var hårdere end selve træningen.

I dag har vi fejret Fruens og hendes Svigersøns fødselsdag. Vi tilbragte det meste af dagen på Geocenter Møns Klint, hvor der pt er en særudstilling om dinosaurer. Spændende at se og også interessant at opleve selve Geocenteret, selv om det var noget mindre, end jeg havde forestillet mig.

Vi spiste frokost og fødselsdagskage i parken udenfor Geocenteret, og fik også gået en tur i området og så de imponerende udsigter fra Møns Klint. Der er meget kuperet, så det blev til lidt bakketræning.

Da vi kom hjem, løb jeg en tur rundt om Gelsted - det blev til 5,5 km i rolig fart. Så weekenden har givet lidt god og afvekslende træning. Nu kan min sidste ferieuge godt komme an!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar