torsdag den 27. august 2015

Svømmeafslutning

Det er underligt at tænke på, at det er mere end tre måneder siden, jeg stod nede i Herlufmagle Hallen og tilmeldte mig sommersvømningen i Herlufmagle Svømmebad. Dengang lå sommeren foran mig, med både ferie, vandring - og svømmetræning.

Nu er sommeren næsten forbi, og i dag var det tid til den sidste sommersvømning for mig i denne omgang. Det blev til 1000 meter brystsvømning i gråvejr. Selv om termometeret stadig melder om relativ pæne temperaturer, så føltes det køligt. Man kan godt mærke, at efteråret ligger lige om hjørnet.

Svømning er en rigtig god måde at holde hele kroppen i form. Fruen og jeg har aftalt, at vi fremover - det vil sige indtil næste sommer - mindst et par gange om måneden vil tage i svømmehallen. Det vil formodentlig blive i Ringsted Svømmehal eller i Haslev Svømmehal. Sidstnævnte har vi tidligere brugt rigtig meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar