torsdag den 13. august 2015

Ferieblog

Jeg har to ugers sommerferie lige nu (den startede i fredags) og nyder det. Jeg er alene hjemme (bortset fra katten), da Fruen er hårdt arbejdsramt. Det er meget rart, men jeg har slet ikke fået trænet så meget, som jeg burde - især ikke hvis jeg skal gennemføre min udfordring på fredag i næste uge - se dette blogindlæg.

I denne uge er det dog blevet til to reelle træningspas. I tirsdags gik jeg en 20 km træningsvandring fra hjemmet i Herlufmagle til Næstved Centrum og tilbage igen. Det tog godt tre timer og var en rigtig fin tur i flot sommervejr. Billedet nederst i dette indlæg er fra vendepunktet i Næstved.

I eftermiddag var jeg så til den fast motionssvømning i Herlufmagle Friluftsbad. Det blev til de sædvanlige 1000 meter brystsvømning, som blev klaret på lidt over en halv time.

I øvrigt er det sundhedsuge på min arbejdsplads. Det er et lidt uformelt tiltag, hvor der bl.a. ikke spises fælleskage. Jeg følger lidt med herhjemme, og har faktisk holdt mig fra søde sager de første fire dage i denne uge. Ganske flot, synes jeg selv!
Vendepunktet på min 20 km træningstur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar