tirsdag den 25. august 2015

Restitution

Efter min lange march i fredags har jeg brugt de efterfølgende dage på at hvile kroppen. Benene var trætte efter de 75 km, men ikke helt så ømme som frygtet. Jeg har i øvrigt tjekket min S Health App på mobilen - den noterede 88540 skridt for fredagen - og selv om tallet naturligvis er behæftet med en vis usikkerhed, så er det alligevel en pæn mængde skridt.

Lørdagen blev brugt på at fylde depoterne op igen - der blev spist både hjemmelavet pizza og drukket vin, og om aftenen kørte vi til Karrebæksminde, hvor vi fik is fra Enø Bageri. Det er et rigtig godt og populært sted, hvor de laver hjemmelavet, fedtfattig økologisk is. Stedet kan varmt anbefales. Vi nød isen på havnefronten, hvor der var fint udsyn til de forbisejlende både.

I dag begyndte jeg så træningen mod næste udfordring, som jeg har planlagt skal finde sted fredag den 25. september 2015. Her vil jeg igen forsøge at starte fra Københavns Lufthavn i Kastrup og målet er denne gang ca. 125 km på et døgn, med afslutning i Herlufmagle. Jeg har en måned til at træne, og det er måske meget godt med en relativ kort tidshorisont, så motivationen kan bevares.

Træningspasset denn tirsdag eftermiddag fandt sted i motionscentret, hvor jeg gennemført 45 minutter på løbebåndet. I alt blev det til lidt mere end 6 km´s gang og løb, og benene var ikke helt så trætte som frygtet. Så det var en god begyndelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar