lørdag den 14. februar 2015

Man skal passe på sig selv

Både Fruen og jeg har været ramt af vintersygdomme i den seneste tid. Fruens forkølelse er forhåbentlig på retur, og mine øreproblemer er også ved at være væk. Til gengæld er jeg ret så ru i halsen og har "vat i hovedet". Jeg besluttede derfor allerede i går aftes, at min vandring på Sjællandsleden ikke fortsættes i denne weekend. Der var ellers lagt op til en lang tur på stranden syd for Reersø, men den gennemføres forhåbentlig i næste weekend.

Men jeg ville ikke snyde kroppen for træning - så her i eftermiddag gik turen ned til motionscentret. Det blev så til en god times gang på løbebåndet - først med stigende hældning (op til 18%) og derpå faldende hældning, indtil jeg gik på "flad mark".

Jeg bilder mig selv ind, at det gik lettere end tidligere at gå med stor hældningsprocent, så måske er en Cooper-test på sin plads i næste uge, så jeg kan se, om formen virkelig er blevet bedre. Fortsat god weekend til læserne!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar