fredag den 27. februar 2015

En dobbelt der blev til en enkelt

Jeg har været ret så træt og mat i kroppen de sidste par dage. Det har betydet, at jeg hverken tirsdag eller torsdag har fået trænet, mens jeg onsdag trods alt fik gennemført min løbetræning i motionscentret.

Det var derfor planen, at jeg i dag først skulle løbe/gangtræne på båndet i fitnesscentret og bagefter gennemføre mit styrketræningspas. Altså en form for dobbelt træningspas. Imidlertid kunne jeg efter mine 50 minutter på løbebåndet godt mærke, at meget mere var der ikke energi til. Så min styrketræning blev kun til lidt øvelser med håndvægte, før jeg besluttede at nu var det træning nok. Så et dobbelt træningspas blev kun til et enkelt - som overskriften i dagens blog også siger.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar