onsdag den 25. februar 2015

Kommende filmpremiere: Wild

Fruen og jeg var i motionscentret sidst på eftermiddagen - sammen med en hel del andre ivrige motionister. Centret er populært og ikke uden grund - det hele er meget uhøjtideligt og der er masser af træningsmuligheder, uanset om man er til konditionstræning eller til styrketræning.

Fruen fik trænet en halv times tid på crosstraineren, efterfulgt af en god omgang styrketræning. Jeg selv fik mine sædvanlige 50 minutter på løbebåndet.

Blogindlæggets overskrift hentyder til filmen "Wild", der har dansk premiere den 12. marts.

Filmen handler om kvinden Cheryl Strayed (spillet af Reese Witherspoon), der tager en radikal beslutning. Hun vil gå den 4000 km lange vej på Pacific Crest Trail, der strækker sig fra Californien til Canada. Hun har mistet alt, hendes mor er død af kræft, hendes ægteskab er gået i stykker og hun er på vej ud i et stofmisbrug. Nu begiver hun sig ud på en farlig vandretur, der vil prøve hende til det yderste. Filmen er baseret på bestselleren med samme navn som filmens titel. Jeg har læst bogen og har skrevet om den i et tidligere blogindlæg.

Jeg skal helt sikkert ind og se filmen - og jeg har inviteret Fruen med! Se filmtraileren herunder.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar