søndag den 15. marts 2015

I motionscenteret igen

Jeg er bestemt ikke på toppen, hverken fysisk eller psykisk, men jeg fik da slæbt mig selv og Fruen ned i det lokale motionscenter her i eftermiddag. Resten af lokalområdet holdt åbenbart fri, for der var ikke mange andre, der trænede denne søndag eftermiddag.

Fruen fik gået en halv times tid på båndet og sluttede af med lidt styrketræning. Jeg fik jogget en god halv time på båndet efter dette skema:
  • 2 minutter med 6 km i timen
  • 3 minutter med 6,5 km i timen
  • 5 minutter med 9 km i timen
  • 20 minutter med 10 km i timen
  • 2 minutter med 6 km i timen
Efter lidt let stretching fik jeg så også roet to km i romaskinen. Jeg kunne godt mærke, at det var et stykke tid siden, jeg havde dyrket denne form for træning!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar