tirsdag den 21. juli 2015

Endnu en gåtur hjem

Jeg valgte igen i dag - ligesom i fredags - at gå hjem fra arbejdet, og igen faldt rutevalget på 19 km turen over Sandby. Det var igen lunt, og solen kiggede af og til frem. Jeg var ikke helt så ødelagt som i fredags, da jeg nåede hjem, men var dog alligevel ret træt - så det er godt at jeg har fri i morgen!

Jeg købte jo ny mobiltelefon, før jeg tog til Tyskland og vandrede. Det er en Samsung Galaxy S6 (ikke Edge modellen). Den gamle mobiltelefon sang på sidste vers, selv om den ikke var mere end et par år gammel.

Jeg er udmærket tilfreds med den nye mobil, og her på det seneste har jeg fundet ud af, at den minsandten indeholder en "personlig fitness coach": S Health. Man skal nok ikke lægge alt for meget i det, men med denne app har man mulighed for at registrere alle vigtige elementer i forhold til min træning.

Jeg har slet ikke undersøgt denne app fuldt ud, men den indeholder bl.a. en skridttæller. Det er jo ganske interessant at vide for en vandrer. Mine 19 km i dag klarede jeg på ca. 21000 skridt - om det passer fuldt ud ved jeg ikke, men så har jeg da en indikation for, hvor mange skridt jeg går. Og app´en gav mig en fin pokal for min indsats!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar