tirsdag den 7. juli 2015

Efter vandringen

Jeg afsluttede min vandring fra Köln til grænsen mellem Luxemburg og Frankrig fredag den 19. juni 2015. Herefter tilbragte Fruen og jeg lørdagen i Metz, før vi søndag formiddag kørte til Alsace for at slappe af.

Vi havde 5 dejlige og afslappende dage i Ribeauville. Jeg fik jogget et par gange og vi gik da også rundt i byen og dens omegn, men ellers nød vi bare ferien, spiste god mad og drak lidt god hvidvin. Særligt Riesling blev vi glade for. Jeg har altid troet, at Riesling var en sød vin, men det var så absolut ikke tilfældet.

Efter disse dage brugte vi en lang, lang dag på at køre hjem til Danmark. Jeg havde stadig en uges ferie tilbage, mens Fruen havde hele to uger. Jeg fik lidt gang i træningen igen, og har både gået, løbet, svømmet og styrketrænet.

Jeg er ved at lægge planer for, hvad jeg skal fremover med hensyn til vandringer og marcher - og har heldigvis mange spændende idéer. Jeg skal nok afsløre mere, når jeg har gennemtænkt det hele!

Storkerede - karakteristisk for Ribeauville.
Vores hotel i Ribeauville.
Riesling - en dejlig vin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar