tirsdag den 17. november 2015

Stilstand

Det er en tid siden, jeg har skrevet et blogindlæg. Det skyldes ikke, at jeg ikke træner, men mere at der ikke rigtig er noget nyt at skrive om. Jeg må prøve at oppe mig og skrive lidt mere!

Min træning i de forløbne 14 dage har hovedsagelig bestået af løbetræning på båndet i motionscenteret i Herlufmagle. Der kommer jeg regelmæssigt ca. 3 dage om ugen og udfører mine 45 minutters løb og gang. Distancen skal vist snart sættes op, men jeg har ikke været i humør til at løbe længere.

Den eneste træningsmæssige afvigelse i de 2 uger siden sidste blogindlæg var et par træningspas, jeg udførte, mens jeg var i Herning på seminar. Jeg var indkvarteret på et hotel i selve Herning, der lå i tilknytning til et stort idrætscenter. En morgen gennemført jeg et løbetræningspas på et af de mange løbebånd. En god halv time blev det til, hvilket er pænt, når man som jeg absolut ikke er til motion om morgenen.

Det andet pas var en hel times fitness en eftermiddag. Vi var lidt mere end 20 personer, der gennemførte en række øvelser med både håndvægte og vægtstænger samt en god gang styrketræning på en lille træningsmåtte. Jeg er ikke vant til den form for motion, og måtte bøde for det de kommende dage i form af en pæn omgang træningsømhed. Men sjovt var det!

Løbebåndene i Herning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar